Aktuality

Obecní knihovna-změna otevírací doby

24. 03. 2024 | Obecní knihovna-změna otevírací doby

Od 27.3.2024 bude otevírací doba knihovny od 16:00hod.  do 19:00hod.


Uzavírka komunikace ve směru Roudné-Staré Hodějovice

23. 02. 2024 | Uzavírka komunikace ve směru Roudné-Staré Hodějovice

Od 1.3.2024 - 30.6.2024 bude silnice ve směru Roudné-Staré Hodějovice uzavřena.


Přehled poplatků na rok 2024

01. 01. 2024 | Přehled poplatků na rok 2024

Na základě ustanovení
- Obecně závazné vyhlášky č. 3/2023 o místním poplatku za obecní systém odpadového hospodářství
- Obecně závazné vyhlášky č. 4/2023 o místním poplatku ze psů
- Zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů, se vyměřují roční poplatky takto:

  • 690,-Kč u poplatníka přihlášeného v naší obci
  • 690,-Kč u poplatníka vlastnícího nemovitost určenou k bydlení či rekreaci a bez přihlášených osob
  • 500,-Kč poplatek za prvního psa
  • 600,-Kč poplatek za druhého a dalšího psa
  • 200,-Kč poplatek za prvního psa u majitele staršího 65 let
  • 300,-Kč poplatek za druhého a dalšího psa u majitele staršího 65 let
    ____________________________________________________________________________________________________________
    Napište si o svůj předpis poplatků na e-mail: sediva@roudne.cz nebo přijďte rovnou do kanceláře OÚ.  Platbu je možno provést:
  • převodním příkazem na číslo účtu 3300789/5500 s  variabilním symbolem=číslu popisnému
  • hotově v kanceláři obecního úřadu
  • kartou v kanceláři obecního úřadu
  • online přes webové stránky obce pomocí platební brány GoPay

Máte-li dotazy, kontaktujte paní Alenu Šedivou - mobil +420 602 155 213 nebo   

e-mailem: sediva@roudne.cz 

Po připsání úhrady je možno si v kanceláři vyzvednout známku k označení nádoby na vývoz komunálního odpadu - frekvence 2x za měsíc – pondělí sudý týden – první svoz 8.1.2024

Do konce února 2024 bude vývoz odpadů automatický na základě vylepené známky 2023 a  s frekvencí 2x za měsíc pro všechny.


10. 09. 2023 | JÓGA

Od června  2024 probíhají hodiny JÓGY pravidelně:

  • v sále Kulturního domu
  • v pondělí, ve středu a ve čtvrtek od 18,30hod.
  • podložku a dobrou náladu s sebou
  • kontakt na cvičitelku Hanku: 602 175 627

Automatické založení DATOVÉ SCHRÁNKY

04. 12. 2022 | Automatické založení DATOVÉ SCHRÁNKY

Přepis hlášení k datovým schránkám Vážení spoluobčané,

od 1. 1. 2023 na základě změny zákona automaticky získají datovou schránku všichni živnostníci a nepodnikající právnické osoby. Prosíme, pokud patříte do jedné ze jmenované skupiny a dosud datovou schránku nemáte, věnujte této zprávě pozornost. Přístupové údaje obdržíte doporučeným dopisem během měsíce ledna, února nebo března 2023.

Datovou schránku si také můžete založit sami již nyní. Více informací naleznete na webových stránkách www.chcidatovku.cz

Leták založte si datovky
Založte si datovku
Založte si identitu občana


Sledování aktivit obce a další informovanost

07. 11. 2022 | Sledování aktivit obce a další informovanost

  • Všichni naši spoluobčané mají  možnost sledovat aktivity obce zde : https://www.facebook.com/roudne

  • Pokud má někdo zájem o zasílání SMS zpráv ohledně aktuálního přerušení dodávek plynu, elektřiny, vody, uzávírek komunikací apod., kontaktujte: jana.gramanova@roudne.cz  s žádostí o zařazení

  • v případě zájmu dostávat tyto informace na svůj e-mail, zkontaktujte nás na adrese: dekan@roudne.cz

  • jakékoli další dotazy, připomínky, podněty, návrhy, zasílejte na e-mail: dekan@roudne.cz  případně vás rádi uvítáme osobně na OÚ během úředních hodin

ZAREGISTRUJTE SE pro přístup k odkládání odpadů do

06. 09. 2022 | ZAREGISTRUJTE SE pro přístup k odkládání odpadů do

"Sběrné hnízdo" je 24hodin přístupné místo k odkládání tříděných odpadů.

Odkládání odpadů na "sběrná hnízda" bude registrováno pod přístupovými údaji=zaregistrování Vašeho mobilního čísla na odkaze: https://1url.cz/@roudne

Pokud budete chtít otevřít elektromagnetický zámek, zavolejte na telefonní číslo 910 122 150, hovor není zpoplatněn.

Zatím je zprovozněno 1. sběrné hnízdo u sběrného dvora, vpravo od hlavní brány je dřevěný plot, za kterým je ono sběrné hnízdo.

 

 


INFO OÚ Roudné-správce místního poplatku za obecní systém odpadového hospodářství

18. 01. 2022 | INFO OÚ Roudné-správce místního poplatku za obecní systém odpadového hospodářství

Žádost o osvobození od místního poplatku
Informace správce místního poplatku


Sběrný dvůr-rozšiřujeme otevírací dobu

14. 01. 2022 | Sběrný dvůr-rozšiřujeme otevírací dobu

STŘEDA - 14:00 - 18:00
ČTVRTEK - nově - 15:00 - 18:00
SOBOTA 09:00 - 12:00 -

Aktuální hladina vody v nádrži Římov

20. 12. 2021 | Aktuální hladina vody v nádrži Římov

http://www.pvl.cz/portal/Nadrze/cz/pc/Mereni.aspx?id=MARI&oid=1


Otevírací doba ČESKÉ POŠTY na pobočce Boršovská 1779/2, Rožnov  a to od 1.10.2020

12. 10. 2020 | Otevírací doba ČESKÉ POŠTY na pobočce Boršovská 1779/2, Rožnov a to od 1.10.2020

PO 11:00 -12:00   13:00 - 18:00
ÚT 08:00 - 12:00  13:00 - 15:00
ST 11:00 - 12:00  13:00 - 18:00
ČT 08:00 - 12:00  13:00 - 15:00
08:00 - 12:00  13:00 - 15:00

 



PŘIJĎTE SI TO K NÁM PROHLÉDNOUT


Odpovědi k častým dotazům občanů

  1. Chci dostávat sms o dění v obci, jak na to?
  2. Stačí odeslat na e-mail: dekan@roudne.cz požadavek o zaregistrování Vaší e-mailové adresy k odběru novinek.
  3. Jak se přihlásit k odvozu komunálního odpadu?
  4. Zakoupením svozové známky komunálního odpadu v kanceláři obecního úřadu, máte možnost svůj komunální odpad nechat vyvážet přímo od domu.
  5. Jak se přihlásit k trvalému pobytu v obci?
  6. Po obdržení kolaudačního rozhodnutí nebo souhlasu s užíváním stavby stavebník ohlásí na příslušném Katastrálním úřadě zápis nemovitosti na list vlastnictví. Po uskutečněném zápisu nemovitosti na list vlastnictví se stavebník dostaví do kanceláře obecního úřadu a s předložením platného občanského průkazu je přihlášen k trvalému pobytu. Pokud stavebník přihlašuje děti do 15let, musí předložit jejich rodný list k nahlédnutí. Správní poplatek pro osoby od 15let a starší je 50,-Kč, přihlášení dítěte do 15let je bez správního poplatku. Poté má občan povinnost do 14dnů od provedené změny, zažádat na Magistrátě města České Budějovice, oddělení cestovních dokladů, občanských průkazů a řidičských průkazů, Jeronýmova ulice 1, České Budějovice, o vystavení nového OP.
  7. Potřebuji výměnu občanského průkazu, co k tomu potřebuji?
  8. Výměnu občanského průkazu zajišťuje Magistrát města České Budějovice, oddělení cestovních dokladů, občanských průkazů, řidičských průkazu, Jeronýmova ulice 1, České Budějovice. Občan již nemusí předkládat na místě svou fotografii, tu si pořídí pracovnice přímo u přepážky. Je možno se na tento úkon elektronicky objednat na přesný čas.
  9. Chci využívat pečovatelskou službu, jak na to?
  10. Pečovatelské služby si občané zajišťují napřímo a je možné v našem okolí využít služby následujících organizací: www.ledaxsluzby.cz, www.adp-alice.cz,www.staromestska.cz, www.domovproseniory-hvizdal.cz, www.ivas.cz.
  11. Kdo mi vydá pro novostavbu číslo popisné?
  12. Číslo popisné vydává obecní úřad a poskytuje ho na vyzvání Stavebnímu úřadu Magistrátu města Českých Budějovic před zahájením kolaudačního řízení, protože vystavené kolaudační rozhodnutí nebo souhlas s užíváním stavby se už váže přímo na nemovitost s číslem popisným.